Shopping makes me soo happyy!!

efter jag slutat skolan idag vid 12.30 så möttes jag och mamma (& lilla Wiggo) upp nere på stan och sen käkade vi lunch på Subway. sen gick vi runt i olika butiker och hittade lite smått och gott.. lägger upp lite bilder, sen har det varit rätt så lungt! nu sitter jag hemma i soffan och äter knäckebrödsmacka med kyckliing, mmmmhmmh..!!
aa, i morgon är det valborg då! då blir det att grilla middag och fest, härligt, härligt!
vad ska ni göra på valborg?


mysig kofta!


vanligt vitt linne, fast bra passform!


VÄRLDENS snyggaste jacka! LOVE IT!<3

nu är ni avundsjuka va! hahah, det vet ja att ni är ;)
aja nu ska ja ta en röka och sen sova, kanske kolla på Avatar!
CIAAOO!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0