??

lever jag?? tror de?? har inte skrivit på hundra år..men har inte haft tid, med alla hjärtans dag och APUn..men sitter i skolan nu och väntar på 5bussen, hann inte med 3bussen eftersom de tog fööör lång tid att tanka film..blöööhö!
har varit nere hos "Fröken Knopp" idag och filmat, ska ju göra en reklam film till dom så har planerat och fixat scheman förra veckan och denna vecka blir de filma och fixa sen blir de redigeringen och de är nog den som är drygast..men men pallar inte sitta här o skriva mer föööör ont i huvudet av den här jävla värken!

alla hjärtans dag
tillbringades med min älskling som jag älskar mest av allt!!


no makeup så de fick bli no face och redigerad bild..deal with it!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0