K.Ä.R.L.E.K

sitter hos min babe och han spelar BF såklart och jag sitter vid datorn.. hörde ni om den där killen ifrån södertälje som hängde sig själv live?? sjuuukkkt och hemskt!! här är länken om ni vågar titta...

http://www.liveleak.com/view?i=5e3_1286805999


men men nog om såna hemskheter..jag gör inte så mycket iallafall, har inte uppdaterat bloggen på ett tag men har verkligen inte haft något att skriva om?? sen så har blogg.se strulat så då skiter ja i de för blir så arg.. i helgen är det dop för lillebror Wiggo så de ska bli mys! fast har ingen klänning!! och inga pengar för den delen heller, och vette fan vad jag ska göra :(
men hoppas de löser sig!

nej nu ska jag spela lite CS tror ja, heheh.. vet är nörd, men de är coooolt!! hahah..
slänger ut en grym låt åt er och en SÖT bild!!

Kärlek till min underbara Robin!! <3<3

Kommentarer
Saara ♥ Mamma Till Linnéa ♥ skrev:

Så fina ni är :D

Hemsk jävla video, att han filma allting!

2010-10-14 | 11:20:05
Blogg: http://itssaraslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0